dimanche 6 février 2011

A few colors to start the week ! :) )


Original 8,5 x 11/ Original A4

I haven't taken the time to color this piece till today ! It was a little illustration for Audray Gaillard's Astroblog (http://www.audraygaillard.com).

So it's the opportunity to start the week in color ! Have a nice week ! :) )

PS : I'm obliged to assume her eyes cross a little. Shame on me, I've forgotten the first Rule of the Universe : "Don't believe, don't think, check the information !"
Next time, I'll check on a picture to verify.
I let the mistake be, not as a punishment, it's a lesson !

* * * * * * *

Je n'avais pas pris le temps de colorier ce dessin avant aujourd'hui ! C'était une petite illustration pour l'Astroblog d'Audray Gaillard (http://www.audraygaillard.com).

C'est l'occasion de commencer la semaine en couleurs ! Bonne semaine à vous ! :) )

PS : je suis obligé d'assumer le fait que ses yeux convergent un peu. Ma faute, j'ai oublié la première Règle de l'Univers : "Ne pas croire, ne pas penser, vérifier l'information !"
La prochaine fois, je vérifierai sur une photo.
Je laisse l'erreur, ce n'est pas une punition, c'est une leçon.


+ + + + + +

Wonder Woman, copyright DC Comics :)

Aucun commentaire: