vendredi 23 décembre 2011

Stevie Wonder sings Ave Maria (1967)




I'm definately not the kind of person who enjoys Christmas time, for some reasons I prefer to keep for myself.... But listening to JazzRadio.fr some days ago, I discovered this pearl, and I wanted to share it with you....

I didn't know that Mister Stevie Wonder has sung the Ave Maria ! Probably the most beautiful Christmas song I've ever heard in my life.... I'm stunned, it is just divine.... ^^ : o)

* * * * * * * *

Je ne suis définitivement pas le genre de personne qui aime Noël, pour des raisons que je préfère garder pour moi.... Mais en écoutant JazzRadio.fr il y a quelques jours, j'ai découvert cette perle, et j'ai eu envie de la partager avec vous....

Je ne savais pas que Monsieur Stevie Wonder avait chanté l'Ave Maria ! Sans doute la plus belle chanson de Noël que j'ai jamais entendu de ma vie.... Je suis scotché, c'est juste divin.... ^^ : o)

Aucun commentaire: