jeudi 1 mars 2012

Sister Lola



Dear Alligators, we are March the first, and today, I have a very big file for you ! I'm gonna share with you a huge musical heartbreak ! :) )

Lola Delon is a french singer the references of whom counts names like Prince, Aretha Franklin, Joni Mitchell, Red Hot Chili Peppers, and Michael Jackson. Lola has been discovered and produced some months ago by My Major company, and her audience is growing more and more every day....

I wanted to dedicate a musical post to her for a while, but I wanted to wait for her clip. This one came out recently, and I invite you to discover her beautiful voice if it hasn't come to your ears yet..... trust me, you will not regret the trip... :)



* * * * * *

Mes Chers Crocos, nous sommes le premier mars, et aujourd'hui, j'ai du très gros dossier ! Je vais partager avec vous un très très gros coup de coeur musical ! :) )

Lola Delon est une chanteuse française dont les références comptent des noms tels que Prince, Aretha Franklin, Joni Mitchell, Red Hot Chili Peppers, et Michael Jackson. Lola a été découverte et produite par My Major Company il y a quelques mois, et son audience grossit de jours en jours....

Cela faisait un moment que je voulais lui dédier un de mes posts musicaux, mais je voulais attendre son clip. Ce dernier étant sorti récemment, je vous invite à découvrir sa superbe voix, si tant est qu'elle ne soit pas déjà parvenue à vos oreilles..... Faites-moi confiance, vous n'allez pas regretter le voyage... :)

+ + + + + +

http://www.myspace.com/lolamusic



Aucun commentaire: