mardi 15 mai 2012

Music for the soul





It's time for me to add a new musical post on this page, and to share with you again my love for african music :)

For me, african music is the one which touches the most your soul. Each time I ear this kind of ballad, I feel like I'm remembering something very old and very deep. Something deep inside me.

"Mali Ba", from the album "Afriki", by Habib Koité. Have a nice trip :) )


* * * * * *

Il est temps pour moi d'ajouter un nouveau post musical sur cette page, et de partager à nouveau avec vous mon amour pour la musique africaine :)

Pour moi, la musique africaine est celle qui touche le plus notre âme. Chaque fois que j'entends ce genre de ballade, j'ai l'impression de me souvenir de quelque chose de très ancien et de très profond. Quelque chose de profond à l'intérieur de moi.

"Mali Ba", tiré de l'album "Afriki", par Habib Koité. Bon voyage :) )

Aucun commentaire: