samedi 22 mars 2014

For All Doctor Who's Fans ! 8 D


8,5 x 11/ A 4



Hello Alligators ! :) )

Tonight is a special night ! It is the first broadcasting in France of the first pilot episode of the 8th season of Doctor Who ! :) )

Tonight, we'll have a new Doctor, as Matt Smith leaves after four years of loyal and good service, and we'll celebrate the arrival of the 12th Doctor, and the one of a new lead actor in the person of Mister Peter Capaldi !

Being a huge and religious fan of the show, since a friend made me discover it 4 years ago, I'm totally excited to watch my favourite sci-fi Tv show again, then I spent the end of the day watching vids on You Tube, and by chance, I found this pure jewel I want share with you tonight, you Doctor's fans !!!!

It's a vid which has been done when David Tennant, who played the 10th Doctor, left the show in 2010. Since the beginning, Mr Tennant is my favourite Doctor, then I am especcially happy to share it with you. It showes all the crew, actors, technicians, writers, producers, FX guys, and so on, singing and dancing on the Proclaimer's song "500 miles". It has been done at the actor's request, as he is according his own words "the biggest fan" of twins Craig and Charles Reid, who also agreeded to make a small cameo.

I think you will love the joy and the friendship which show through these few minutes !

Have fun ! 8 )

8,5 x 11/ A4

* * * * * *

Salut les Crocos ! :) )

Ce soir, c'est une soirée particulière ! C'est la première diffusion en France de l'épisode pilote de la 8ème saison de Doctor Who ! :) )

Ce soir, nous aurons un nouveau Docteur, car Matt Smith quitte la série après 4 ans de bons et loyaux services, et nous célébrerons l'arrivée du 12ème Docteur, et donc d'un nouvel acteur dans le rôle titre, en la personne de Monsieur Peter Capaldi !

Etant un très grand fan de la série que je suis religieusement depuis qu'un ami me l'a fait découvrir il y a quatre ans, je suis totalement excité de retrouver ma série de SF préférée, alors j'ai passé la fin de la journée sur You Tube, à en visionner quelques vidéos, et j'ai trouvé par hasard ce véritable joyau que je veux partager avec vous ce soir, vous les fans du Docteur !!!!

Il s'agit d'une vidéo réalisée lorsque David Tennant qui joua le 10ème Docteur, quitta la série en 2010. Depuis le début, Mr Tennant est mon Docteur préféré, je suis donc particulièrement heureux de la partager avec vous. Elle montre toute l'équipe, acteurs, techniciens, auteurs, producteurs, gars des effets spéciaux, et cetera, chantant et dansant sur la chanson "500 miles" des Proclaimers. Elle fut réalisée à la demande de l'acteur, qui est selon ses propres mots "le plus grand fan" des jumeaux Craig et Charles Reid, lesquels acceptèrent d'y faire également une petite apparition.

Je pense que vous adorerez la joie et l'amitié qui transparait au travers de ces quelques minutes !

Amusez-vous bien ! 8 )

Aucun commentaire: