jeudi 10 juin 2010

Diana Flyes Away, pencilled, part I

8,5 x 11/ A 4
My Dear Alligators, you may not know Jupiter has entered the House of Aries this month, and be sure I hold that from a very good source ! So it's time to work, to publish and to boost ours careers ! :) )

So this afternoon, I want to boost my career, and publish the first drawing I'm preparing to send to Comic Fusion for the Wonder Woman Day, in next october ! I'll write something and put a link about it later, probably the next week ! Because it's important, and those guys deserve publicity overseas ! (: o


So this is the first one, "Diana Flyes away", in its pencilled version. Diana has spent too much time walking on her greek beaches on this blog lol.... Now it's time for her to leave and do her superheroine job !
:) )
I'm not sure this pencilled version will be the last one. I'm thinking of things I can get better, like this bird, down on the right, which is too much confused with the background landscape. Or this cut foot problem... Then I'm still on it, but you can see the first step here ! :) )

And of course, Wonder Woman is copyright DC Comics ! :D


* * * * * * * *

Mes Chers Alligators, vous ne savez sans doute pas que Jupiter est entré dans la Maison du Bélier ce mois-ci, et croyez-moi, je tiens cette information d'une excellente source ! C'est donc le moment de travailler, de publier, et de booster nos carrières ! :) )

Alors cet après-midi, j'ai envie de booster ma carrière, et de publier le premier dessin que je prépare pour envoi à Comic Fusion pour le Wonder Woman Day d'octobre prochain ! J'écrirai quelque chose là-dessus et posterai un lien plus tard, sans doute la semaine prochaine ! Parce que c'est important et que ces gens méritent qu'on leur fasse de la pub hors de leurs frontières ! (: o

Voici donc le premier "L'Envol de Diana" dans sa version crayonnée. Diana a passé trop de temps sur ce blog à se balader sur ses plages grecques lol.... il est temps pour elle de partir et d'aller faire son boulot de super-héroïne ! :) )

Je ne suis pas certain que cette version crayonnée soit la dernière. Je pense à des choses que je peux améliorer, comme cet oiseau en bas à droite qui ne se détache pas assez du paysage d'arrière-plan. Ou ce problème de pied coupé... Bref, je suis dessus, mais vous pouvez au moins voir la première étape ! :) )

Et bien sûr, Wonder Woman est copyright DC Comics ! :D

2 commentaires:

Mayte Llera (Dalianegra) a dit…

Hello, Manu Mane! This superheroine is wonderful, she's heir of the greek goddess. A big kiss and have a nice week end.

Manu a dit…

Mayyyyyte !!!! Thank you so much for this wonderful comment ! I always loved mythology and it's one of the reasons I like this character so much ! A big kiss for you too, see you later ! :D